Random Photo |
6
Piła 2005
|
Users Online | Guests Online: 2
No Members Online
Registered Members: 1049
Newest Member: elizabara51
|
Top 5 links | |
Mini statistics | Members : 1049 Download mp3 : 5706 View photo : 22369 View Links : 262140
|
|
|
| Author |
willprovide u met op maat gesneden |
xiaoxiangyu
Member
|
De meeste lopende apps Provider een gratis, advertentie-ondersteunde versie en een premium-versie met meer mogelijkheden en een jaarabonnement kost van ongeveer $ 30. Strava is de duurste app die ik heb gevonden, het opladen van het dubbele van de prijs van een typische jaarabonnement.
premium-functies Deze apps 'hebben de neiging om twee opleidingen, extra statistieken, opleiding zones hartslag en kleur sporen. Deze laatste functie omfatter nadruk Adidas Tubular Feminino uw route op een kaart in verschillende kleuren Nike Roshe Run Masculino twee laten zien hoe snel je gaat. Dit is erg handig, maar het is vreemd att sommige apps in rekening mag brengen, hvor Nike geeft het weg.
Ik heb onder andere premium functies indien beschikbaar, dus het eerste jaar de kosten is wat telt; dit is wat je zou twee toegang voor alle extra opties te betalen. Ik heb op dit cijfer kwam door het toevoegen van de aankoopprijs aan de jaarlijkse abonnementsgeld vereist.
De beste app in termen van waarde is Nike + Running, som gir de meeste functies op het lavest kosten. Rond 01:02 Nike.
Het eerste wat je wilt van alle actieve app is voor deze twee zijn gemakkelijk en plezierig te gebruiken N?r u het serieus hardlopen. Een goede app willprovide u met op maat gesneden feedback satser op de staat viktigaste aan u.
Dat is de reden waarom is het Nike Air Max 90 Femme Fleur nuttig kunne een doel aan het begin van de training Adidas Zx Flux Homme - hoe papa u van plan bent om te draaien of hoe lang je wilt werken voor - zodat u feedback te krijgen van uw vooruitgang in de richting van att doel. Vreemd genoeg, veel van de "premium" apps niet n?rvarande Provider deze functie, ook al is het in het vrije apps zoals Nike + is gebouwd. |
|
|
|
|
Guest | |
|
|