Random Photo |
8
Piła 2005
|
Users Online | Guests Online: 4
No Members Online
Registered Members: 1049
Newest Member: elizabara51
|
Top 5 links | |
Mini statistics | Members : 1049 Download mp3 : 5706 View photo : 22369 View Links : 262140
|
|
|
| Author |
runDisney Cinderella editie |
xiaoxiangyu
Member
|
Ik heb 6 uur in een stuk hardlopen en wandelen in disse sneakers in Cinque Terre, oplopende 2710 voeten in de loop van bijna 9 mijl. Machu Picchu was een hardere proef: 6 mijl meer dan 10 uur en 5.560 ft van hoogteverschil, topping uit op 10.112 ft. De omstandigheden waren nat, modderig en droog op gras, Nike Air Max Zero Masculino vuil, steen en teeny, kleine, oude trappen. Aan het eind van de dag gewaardeerde mijn gevoel alles schuimstof. Wat meer is, ik voelde veilig in dem som is wat ik nodig heb Als ik rennen of wandelen op de rand van een klif, zo vond ik mezelf doen in wat vervelend Cinque Terre Nike Roshe Run Femme en Machu Picchu.
Als het aankomt op til trail schoen, mijn enige klacht is, net als de weg schoen, de teen doos Kan ruimer zijn. Dit is een schoen die je misschien maat groter willen.
Is dit de schoen voor u? Ja, als u op zoek bent om te proberen een "minimalistische" lagere daling schoen att nog steeds Nike Roshe Run Uomo doden veel demping of een neutrale loper som ligt dicht bij de stabiliteit kant van het spectrum. Misschien niet als je de bijzonder hoge bogen of als een meer flexibele schoen. Als sleepagent, als u wilt extra stabiliteit in een gepolsterde rit met betrouwbare loopvlak, Adidas Zx 500 Femme is dit een goede mogelijkheid. Maar misschien niet als je wil voelen het pad onder je voeten.
Ik kocht de runDisney Cinderella editie van deze schoenen op de 2014 Walt Disney World Marathon. Ik bedoel, een schoen met Cinderella op zichzelf en lint veters? Ja, graag. |
|
|
|
|
Guest | |
|
|