Posts: 581 Location: rose street, 10th house Joined: 08.04.16
Posted on 01-08-16 08:08
Een paar jaar geleden had ik een telefoontje van een bedrijf dat probeerde te Nike Air Max 2015 Womens verkopen mij een franchise te verkopen en fit orthesen. Blijkbaar kon ik heel goed geld om dit te doen. Ik ben een massage therapeut en ik denk dat ik een beter- dan gemiddelde kennis van de voeten en manier van lopen, maar ik beschouw mezelf niet als gekwalificeerd om te passen en te verkopen orthesen Geen angst, de vertegenwoordiger van het bedrijf zei dat ze zou sturen iemand om me te trainen -.! voor een halve dag de verkoper leek verbaasd dat te zijn ik draaide me naar beneden deze prachtige kans. ik geef de voorkeur aan mijn klanten te verwijzen naar een persoon die gekwalificeerd is om dit werk te doen.
Goed voor haar. Maar veel professionals springen op deze dodgy kans om meer geld te verdienen.
Helaas, zelfs podologen (voet artsen) niet per se zorgen voor een goede steunzolen
De meeste consumenten gaan uit van een voet arts is een Nike Air Max 2015 Damen goede bron van steunzolen. Helaas, dit is verre van gegarandeerd. Veel podologen gekwalificeerd voor, maar Fitflop Fiorella Womens waarschijnlijk de meeste zijn niet, zoals voorgesteld door deze nogal huiveringwekkende verhaal van Dr. Michael "America's Chiropodist" Nirenberg :
Een vrouw van middelbare leeftijd kwam op mijn kantoor vorige week klaagde over pijn in de hiel en het dragen van een zak van op maat gemaakte steunzolen (orthesen zijn op maat gemaakte steunzolen die zijn vervaardigd uit een mal van de voeten van de pati?nt). Elke orthetische deze vrouw had met haar werd vakkundig gefabriceerd door een andere podoloog en toch geen van hen had de buurt komen van het verlichten van haar hiel pijn. eerst dacht ik misschien deze podologen wisten niet wat ze aan het doen waren. Maar toen ik hun namen geleerd, ik wist dat deze vrouw had competent, ervaren Asics Gel Kinsei 6 Homme en gerenommeerde artsen gezien.