Random Photo |
8
Woodstock 2004
|
Users Online | Guests Online: 2
No Members Online
Registered Members: 1049
Newest Member: elizabara51
|
Top 5 links | |
Mini statistics | Members : 1049 Download mp3 : 5708 View photo : 22369 View Links : 262140
|
|
|
| Author |
Ik had een paar zonderlingen |
xiaoxiangyu
Member
|
Ik was teleurgesteld in de dienst, maar sindsdien ik heb bezocht loopt winkels met betere resultaten. Immers, zij zijn bedrijven die zie veel van Nike Roshe Run Homme soortgelijke klanten, en soms zijn ze druk. En als je probeert op te lossen een probleem wordt veroorzaakt door verwonding, naar een schoenenwinkel is niet hetzelfde als naar een arts.
Ik nam het paar naar huis, en ontdekte later dat ze hadden hetzelfde probleem als de blauwe schoenen :. Ze pijn aan mijn voeten na 1,5 km Ik wist niet dat ik zou waarschijnlijk hen zijn teruggekeerd Ik zag geen punt niet te Nike Air Huarache Mens zien in het gaan. terug naar de winkel. In plaats daarvan gaf ik Nike Air Max 1 Womens het op draait.
Ik probeerde een Trend, met gemengde resultaten
Jaren later, probeerde ik weer, het doen van mijn eigen onderzoek en het kopen van schoenen online. Dit keer koos ik een motion control schoen. Het enige soms pijn doen, dus ik liep in het voor een tijdje. Maar ik was gefrustreerd dat ik niet kon bijbenen een sport die ik graag als gevolg van iets zo dom als mijn keuze van schoenen.
Ik had een paar zonderlingen die in blootsvoets hardlopen waren gehaald, maar was niet klaar om mijn schoenen te werpen. Toen leerde ik over Vibram Five Fingers, meer in de Adidas Superstar Mens volksmond bekend als 'die lelijke teen schoenen ".
Ik bestelde een paar, en begon opnieuw te trainen mezelf om te draaien op mijn tenen in plaats van het raken van de grond hiel-first. (Zonder kussen op de hiel, dat is de beste manier om te draaien in deze.) Ze waren een doorslaand succes. Mijn voeten hield deze niet-schoenen.
|
|
|
|
|
Guest | |
|
|