Random Photo |
19
Kraków 2004
|
Users Online | Guests Online: 1
No Members Online
Registered Members: 1049
Newest Member: elizabara51
|
Top 5 links | |
Mini statistics | Members : 1049 Download mp3 : 5708 View photo : 22369 View Links : 262140
|
|
|
| Author |
Uw voetboog is je natuurlijke |
xiaoxiangyu
Member
|
Laat ik beginnen met het goede nieuws: als je www.airmaxfemininosapatos.com platvoeten kunt u nog steeds Nike Air Huarache Homme een zeer succesvolle runner je lukt om blessurevrij lopen voor een lange tijd als je de juiste aandacht voor uw training, je waarschuwingsborden en uw schoenen worden ..
Het is echt niet zo veel anders dan dat het een ander soort runner - je nodig hebt om dingen geleidelijk te doen, luister naar je lichaam en zet je voeten in de juiste soort schoen.
Waarom je naar mij moeten luisteren: mijn voeten zijn zo plat als ze kunnen worden en hebben altijd het been van mijn rechterenkel rust op de top van mijn peroneal pees en het laait in vlammen (pijn) als ik het niet dragen van de juiste schoenen. (voor mij) of als ik overdreven mijn training - dat is de meest voorkomende oorzaak van de verwondingen voor de meeste mensen, platvoeten of niet.
. Hier is een snelle tafel met de 10 schoenen adviseren wij Lees Nike Air Max 1 Feminino verder voor een overzicht van de anatomie van platte voeten, wat zijn de mogelijke problemen met lopen en wat schoen bedrijven hebben gedaan om deze problemen aan te pakken - gevolgd door een meer diepgaande blik op deze 10 schoenen en waarom wij hen bevelen.
De boog van de voet wordt gevormd door de tarsale en middenvoet botten en versterkt door ligamenten en pezen. Het laat de voet om het gewicht van het lichaam bij de opgerichte houding met de minst gewicht.
De hoogte van de boog bepaalt pronatie en voet type.The boog hoogte van de voet kan gemakkelijk worden gecontroleerd met behulp van de natte voeten te testen.
Mensen met een lage boog hebben een duidelijke curve langs de binnenkant van de voet niet. De afdruk genomen in een natte test kan bijna de hele voet te laten zien. Mensen met een laag bogen hebben meer kans op overpronate Fitflop Dass Mens die kan resulteren in verwondingen. Onvoldoende uitgedrukt bogen worden genoemd lage of gevallen bogen. de term platte voeten van toepassing is op de boog, die zit op de grond volledig.
Lopers met platte voeten nodig om extra zorg in het kiezen van de beste running schoen
Uw voetboog is je natuurlijke schokabsorptie systeem. Natuur ontworpen het zo dat wanneer u uw lichaamsgewicht over je voeten de schok wordt geabsorbeerd door dit mechanisme in om de impact (en latere verwondingen) te verlichten, dat anders zou raken je voeten, enkels , knie?n en heupen.
Een platte voet is het meest zichtbare teken van overpronatie, wat betekent dat uw boog stort tijdens de botsing op de grond. Als gevolg hiervan, je enkel wendingen naar binnen en je knie?n overcompensates. |
|
|
|
|
Guest | |
|
|