Random Photo |
9
Kraków 2004
|
Users Online | Guests Online: 3
No Members Online
Registered Members: 1049
Newest Member: elizabara51
|
Top 5 links | |
Mini statistics | Members : 1049 Download mp3 : 5700 View photo : 22369 View Links : 262140
|
|
|
| Author |
Dames en Heren Maattabel |
xiaoxiangyu
Member
|
De resultaten van mijn onderzoek zijn transwomen Dat shoulds www.platrierquimper.fr niet zo bezorgd over Hun schoenmaten als wat is de schoen stijl, en hoe u de stijl is de Passende Hun algemene Nike Air Max 2015 Femme verschijning. Met damesschoenen maat 9 Bijna aan moyenne, en groeiende, maat 11 of 12 is niet zo veel groter. Kijk Nike Air Max Classic BW Femme eens naar de onderstaande tabel, qui informatie gebruikt uit The Official International Shoe Matentabel. Opmerking que la difference entre jaar gemiddelde grootte 9 en een "enorme" grootte Nike Roshe Run Femmeis slechts 12 3/4 centimeter in lengte. Merk ook op dat het Amerikaanse systeem in het kader van uw Nike Air Max Thea Femme vrouwen schoenmaat is precies 1,5 maten meer dan van uw mannen grootte. Bijvoorbeeld, ik ben een grootte Nike Air Max 1 Femme van 7-7,5 mannen, en als het gebeurt ik draag vrouwen 8,5-9 jaar.
Dames en Heren Maattabel
Centimeters Inches Nike Air Max 90 Femme Women's VS / Canada Heren VS / Canada
* Maat 11 voor vrouwen Lijkt dicht te zijn tot en met 10 voor mannen, en breekt het patroon van de 1,5-verschil in grootte. |
|
|
|
|
Guest | |
|
|