Random Photo |
5
PoznaĆ 2004
|
Users Online | Guests Online: 2
No Members Online
Registered Members: 1049
Newest Member: elizabara51
|
Top 5 links | |
Mini statistics | Members : 1049 Download mp3 : 5734 View photo : 22369 View Links : 262140
|
|
|
| Author |
en ny uppfinning och |
xiaoxiangyu
Member
|
Det ?r en livlig debatt, det finns ingen f?rneka det. L?pare ?r passionerade varelser, och de flesta har best?mda ?sikter om allt fr?n den b?sta smaken av gel till vilken tid p? dagen du ska k?ra. Och det ?r inte annorlunda n?r det g?ller hur l?pare k?nner musikspelare. N?r vi skrev Running spellista ungef?r en m?nad sedan, ins?g vi att vi ?ppnade en burk med maskar, som vi s?g argumenten stapla upp f?r och emot musik medan Nike Air Max 90 Femme running.It hela handlar om att detta: oavsett hur du svarar, det ?r giltiga sk?l p? b?da sidor. Oavsett om du k?nner att musiken ?r som kr?vs f?r att din k?ras som skor p? f?tterna, eller Nike Air Max 90 Mensatt k?ra med musik ?r kr?nglig och kontraproduktiva, ta ett djupt andetag, rensa ditt sinne, och l?sa n?gra punkter fr?n varje synvinkel. det hj?lper mig att h?lla takten. N?r min steg i Nike Roshe Run Dames linje med takten av l?ten jag lyssnar p?, jag ?r ?vertygad om att jag f?r en extra skjuts av makt.
Den passerar tiden snabbare. Jag b?rjar se min k?r i termer av hur m?nga l?tar jag kan k?ra igenom. Det bryter k?rningen upp i mindre, l?ttare bitar.
Det motiverar mig. Lyssna p? musik med Nike Air Max 95 Femmepositiva texter kan vara en uppmuntrande tryck n?r det blir tufft.
Det ?r underh?llande. Oavsett om det ?r min favorit artist som ger mig roliga l?tar att fastna eller ett nytt f?Nike Roshe Run Damen ngslande podcast som jag ladda ner f?r min k?r, ibland vad jag m?ste lyssna p? ?r motivation nog att f? mig ut genom d?rren.
Jag ?r distraherad. Med fokus p? att motivera l?tar och uppmuntra Nike Air Max 90 Womens texter distraherar mig fr?n utmanande k?rning fram?t och avstyr mina tankar fr?n sm?rta och obehag jag kan experience.Running ska vara en naturlig upplevelse. iPods och musikenheter ?r en ny uppfinning och l?pare sprang utan dem i ?rhundraden f?re mig. Det ?r s? det ska vara.
Jag kan h?ra potentiell fara. Jag kan h?ra som varje bil n?rmar sig, kan jag h?ra vad andra m?nniskor s?ger om mig, och jag kan lyssna efter andra h?rbara varningar.
Jag ?r inte distraheras.Nike Roshe Run Femme Jag kan s?tta mitt fulla fokus p? g?r bra och f?rb?ttra min formul?r. Varje steg ?r avsiktligt, och det hj?lper mig att undvika skador.
Jag kan prata med andra. Detta g?r tiden passera Nike Air Huarache Dam snabbare och det g?r att k?ra en social upplevelse.
Jag kan sp?na idéer och vara tyst med mina tankar. V?rdefull ensam tid kan hj?lpa mig bearbeta vad som h?nder i mitt liv och t?nka Nike Air Max 90 Hyperfuse Womens p? nya idéer eller perspektiv p? v?gen. |
|
|
|
|
Guest | |
|
|