NEW RECORD- "Młodzież Punkowa 33 1/3" |
   Polski English Start Gallery MP3 Store Weblinks Contact
Saturday, 15 August 2026   
Navigation
Start
History
The band
Discography
Lirics
Concerts
Gallery
MP3
Store
Forum
Weblinks
Contact

News archive
Random Photo
6
6
Woodstock 2004
Users Online
Guests Online: 2
No Members Online

Registered Members: 1049
Newest Member: elizabara51
Top 5 links
INRI 65535
LENIWIEC 65535
KONFLIKT 65535
N.V.U 65535
Mini statistics
Members : 1049
Download mp3 : 5727
View photo : 22369
View Links : 262140
 View Thread
Author Nike Air Max Tavas Dames
sooo
Member

Posted on 20-02-17 02:43
Het is tijd voor wat deelname voor u lezers die er zijn. Plaats uw commentaar op deze pagina mensen. Ik wil van u te horen over dit onderwerp. Heb je dit hoort in uw deel van het land? Wat denk je.

Dus zoals de meeste van jullie weten, ik woon in Portland, Oregon. Portland gebeurt er met de home-stad van Nike zijn - Nike Roshe Run Womens Black Beaverton is hoe dan ook, dat is een voorstad van Portland. Ik ken veel mensen die werken bij Nike en ik gebruik veel van hun spullen. Asics Gel Lyte 5 Femme Sterker nog, ik draag. . . hun schoenen.

Ik ben niet betaald om hun schoenen te dragen. Ik draag ze, omdat ze een aantal uitstekende hardloopschoenen.

Maar toch, als ik met lopers praten over het hele land, hoor ik mensen zeggen dat dit soort dingen. "Ik kan niet worden uitgevoerd in Nikes, ze hebben niet genoeg steun" Of nog beter, ik had een Nike Roshe Run Mujer Floral atleet vertellen me dat haar arts zei tegen haar (en ik citeer): "Volgende keer dat ik je zie, denk ik niet dat je te dragen Nikes."

Maar eerst, Nike Roshe Run Dames Bloemen ik kan u vertellen waar deze vreemde stereotype vandaan komt. Het begon in de jaren '80 als er veel Nike "fitness" schoenen belandde op de voeten van de lopers. Een meer algemene fitness schoen - die lijkt op een hardloopschoen - beschikt niet over een ondersteuning die een loopschoen doet. Nike heeft een slechte rap.

Ik viel zelfs in dit kamp. Adidas Stan Smith Donna Ik liep op de middelbare school in de jaren '80 en droeg enkele van de lichtste Nike loopschoenen mogelijk. Het was meteen naar Shin-Splints-ville voor mij. Dus ik overgestapt naar Asics en liep in hen al jaren. Maar op een gegeven moment, Asics be?indigde de schoen dat ik hield en ik had om te verhuizen naar een nieuw merk van schoenen. Ik struikelde Adidas Superstar Donna Fiori over de Nike Zoom Air Elite en vond het geweldig. Ik liep in hen voor meerdere seizoenen - en dat was voordat ik hier verhuisd naar Nike Air Max Tavas Dames Portland.

Dus waarom deze ideeon die Nike niet kan maken een goede loopschoen aanhouden.

Wat we eigenlijk te maken met een stereotype. Ik keek op de term in het woordenboek en hier is wat het zegt: "een gestandaardiseerde mentaal beeld dat gemeen wordt gehouden door leden van een groep en die vertegenwoordigt en ongenuanceerde mening, vooringenomen Nike Air Max 2016 Zwart houding of kritiekloos oordeel.
Guest
Username

Password

Remember Me

Register
Lost Password?
NEW RECORD

CD, CASSETE, T-SHIRT
etc.
www.pasazer.pl

Strona wykorzystuje: PHP-Fusion v5.00 2003-2004
prowadzenie strony Bunt: piotrgiglewicz@wp.pl
5160612 Unique Visits  
Zapraszamy do Punkowego Serwisu Muzycznego !!!