NEW RECORD- "Młodzież Punkowa 33 1/3" |
   Polski English Start Gallery MP3 Store Weblinks Contact
Saturday, 15 August 2026   
Navigation
Start
History
The band
Discography
Lirics
Concerts
Gallery
MP3
Store
Forum
Weblinks
Contact

News archive
Random Photo
25
25
Szczecin 2004
Users Online
Guests Online: 2
No Members Online

Registered Members: 1049
Newest Member: elizabara51
Top 5 links
INRI 65535
LENIWIEC 65535
KONFLIKT 65535
N.V.U 65535
Mini statistics
Members : 1049
Download mp3 : 5725
View photo : 22369
View Links : 262140
 View Thread
Author atleet stel een PR voor
xiaoxiangyu
Member

Posted on 08-02-17 02:30
Een andere coach die erkenning verdient zou Kevin Hanson, Nike Air Max 90 Donna Rosa de eigenaar van de Hanson Running winkels zijn. Hij helpt om de sport van het lopen in de Macomb County Gebied promoten.Nike Air Max 1 Mujer Negro Als gevolg hiervan, ik had en heb nog steeds mogelijkheden om te blijven draaien of het nu is door middel van wegwedstrijden, het kopen van de juiste schoenen / kleding, en deel te nemen in het runnen van kampen. Mijn tweede jaar Zar nam ons team om de Hanson Running kamp in Traverse City, Michigan. Het was op dit kamp waar ik draaide de hoek in mijn lopende Nike Air Max 90 Femme carriÄre, en echt gewijd mij aan de sport. Of was het de informatieve toespraken, het bekijken van een Pre Fontaine video of Asics Gel Lyte 3 Femme Beige strippen van een 9 miler toen mijn langste vorige run was 5, het kamp heeft me echt geholpen te begrijpen wat er nodig is om een ??betere loper geworden.

Wat is uw favoriete coaching moment (of momenten)? Wauw! Op geen enkele manier kon ik ook, maar ik zal dit beperken tot mijn top 6 in willekeurige volgorde.

1) Als cross country ons meisje team won onze Nike Roshe Run Womenseerste Macomb County Championship en gekwalificeerd voor de staat meet in 2009. Dit was het eerste moment waar ik voelde ons programma Asics Gel Lyte 5 Homme draaide de hoek, en geloofde dat goede dingen kunnen gebeuren als je hard werkt als een team.

2) De Romeo jongen XC team winnen van onze regionale kampioenschap voor het eerst in de geschiedenis van de school en in aanmerking Adidas Superstar Donne Rosa komen voor de staat ontmoeten in 2011.

3) De Romeo Boy's Track team verdienen Macomb County Team van het Jaar 3 jaar op Nike Air Max 90 Womens Pink rij.

4) Kijken naar mijn eerste twee all-staters: Nathan Saliga 400 meter staat kampioen- 48,84 (2009), en Shelby Jackson 4 in de staat cross country 17:44 (2011).

5) Kijken naar een atleet stel een PR voor de eerste keer. Of het nu een kind het breken van 30 minuten voor de eerste keer of 16:00 minuten, ik voel me altijd een enorme trots zien van mijn Nike Air Max 2016 Dames Grijs atleten te verbeteren en om de trots ze in zichzelf te delen wanneer ze beseffen dat hun harde werk is het waard. Het wordt nooit oud Nike Air Max 1 Mens om het moment waarop deze klikken voor een atleet zien.

6) Het bekijken van verschillende atleten terug te komen van potenti?le seizoen / carriÄre be?indigen van verwondingen.
Guest
Username

Password

Remember Me

Register
Lost Password?
NEW RECORD

CD, CASSETE, T-SHIRT
etc.
www.pasazer.pl

Strona wykorzystuje: PHP-Fusion v5.00 2003-2004
prowadzenie strony Bunt: piotrgiglewicz@wp.pl
5160509 Unique Visits  
Zapraszamy do Punkowego Serwisu Muzycznego !!!