Random Photo |
4
Szklarska Poręba 2001/2002
|
Users Online | Guests Online: 3
No Members Online
Registered Members: 1049
Newest Member: elizabara51
|
Top 5 links | |
Mini statistics | Members : 1049 Download mp3 : 5723 View photo : 22369 View Links : 262140
|
|
|
| Author |
regime dat hielp het |
xiaoxiangyu
Member
|
Gast Blog: Hoe het overwinnen van een Injury maakte me een sterkere Runner
Recreatieve fun die tevens fungeren als therapie is de beste manier om mijn lopende relatie te beschrijven. Niet te concurrerend, maar uitdagend genoeg om me te veranderen (geestelijk en lichamelijk). Simpel gezegd, ik kan mijn leven niet voorstellen zonder stromend. En zelfs na bijna een decennium van veter week na week, ik kan ook niet geloven hoe mijn lichaam doet. Mijl na mijl, het erin slaagt te verduren, en dit enkele feit boeit Nike Air Max 95 Mujer me niet alleen, maar stelt me ??in te zetten voor andere uitdagende dingen in het leven. In feite, toen ik mijn eerste marathon (de New York City Marathon) liep in 2013, ik herinner me fluisteren om mijn Piumini Moncler Donne Beige lichaam drie woorden: "vergeef me." Ik raakte de muur vaker dan één van de "hoe voor te bereiden je eerste marathon "artikelen die ik lees genoemd. Dus toen ik de finish fluisterde ik tegen mijn lichaam twee woorden gekruist: "dank u."
Mijn lichaam deed vergeef me en blijft dit doen. Maar na de marathon ik hecht aan het zijn veel meer soorten en opzettelijke over mijn running game. Als ik wilde een lang leven in deze sport, moest ik Nike Air Max 2016 Dames Blauw de trein over te steken met een doel. U ziet, cross training als een hardloper is als het hebben van verzekeringen tijdens het rijden. Je hoeft niet altijd het werk zien, maar als en wanneer dat nodig Nike Air Max 2017 Donne is - het is er. Ook, zoals verzekeringen, zijn er verschillende cross training plannen die er zijn. Wat werkt voor een loper kan niet werken voor een ander. Maar in mijn geval heb ik geleerd op de harde manier Nike Air Max 2017 Dames "wat werkt" voor mij.
Mijn kruis opleidingsbehoeften? Ik heb een voet die pronates en een die dat niet doet. Dus toen ik lopen, de ene kant van mijn lichaam aan het doen is één ding, terwijl de andere kant is een ander te doen. Het resultaat? Rug problemen. In het begin voelde ik mijn rug alleen tijdens het hardlopen, dan was het ook tijdens het staan, en dan eindelijk het ergste - ik voelde ongemak hele tijd. Ik ging naar talloze Moncler Giacca Donne artsen, fysiotherapeuten, acupuncturisten etc. zien en het oordeel was mijn Quadratus lumborum (ook bekend als de QL) inactief was. De QL verbindt het bekken aan de wervelkolom, zodat kan dus gemakkelijk Nike Air Max 2016 Dames de bron van lage rugpijn worden. Als het niet actief de gluteus medius en minimus beiden vergeten hoe om te vuren - dus wandelen, hardlopen, stappen, enz. Is nu ingewijd in de lage rug. Dit maakte meteen zin om Nike Air Max Thea Mujer me en zodra ik deze diagnose in combinatie met mijn personal training ervaring, was ik in staat om een ??regime dat hielp het versterken van de zwakke spieren in mijn kern, verlengen mijn hamstrings te cre?ren, activeren de macht in mijn billen en het vergroten van het bereik van de beweging in mijn heupen.
Dit regime heeft niet alleen wonderbaarlijk geweest in het terugkomen van een blessure, maar is ook volledig opnieuw Nike Air Max 1 Donne uitgevonden mijn running ervaring. Veel nieuwe lopers geloven running is alles over de kracht van je benen, maar bij de behandeling van mijn inactieve QL besefte ik dat de echte macht in running komt ook Nike Air Max 90 Dames Blauw uit flexibele heupen, een sterke kern, mobiele hamstrings en sterke bilspieren. Geniet van deze oefeningen ... gewond of niet. |
|
|
|
|
Guest | |
|
|