Random Photo |
11
Szczecin 2004
|
Users Online | Guests Online: 1
No Members Online
Registered Members: 1049
Newest Member: elizabara51
|
Top 5 links | |
Mini statistics | Members : 1049 Download mp3 : 5723 View photo : 22369 View Links : 262140
|
|
|
| Author |
samt gav mig ett bombs |
xiaoxiangyu
Member
|
Och under det Nike Air Max 90 Womens Pink loppet, en dr?m tog tag i mig. Titta p? Kara och Teresa och de 13 andra starka kvinnor ute p? banan, l?ngtade jag att rusa av konkurrens, den ?ran av racing mot v?rt lands b?sta. Jag ville ha den - och den natten, best?mde jag att jag skulle g? f?r det. Tv? ?r senare, ledde detta runspiration mig att flytta till San Francisco f?r att ge professionell drift och 2012 olympiska Trials ett skott. Jag kom upp bara kort, hj?rtsk?rande n?ra kvalificerade. Men dr?mmen levde i och jag blev mer beslutsam ?n tidigare att f? Nike Air Max Zero Damen en plats p? startlinjen 2016. ?ntligen, i december, jag gjorde, k?r en olympiska Trials kval i maraton.
Det fanns m?nga g?nger att jag ifr?gasatte detta m?l f?r mig, och h?lla sig Nike Free Run 3 Damen med det alla dessa ?r har inte varit l?tt.Nike Air Max Thea Damen Men min runspiration - m?jlighet att konkurrera ナイキエアフォース 1 レディースmed de b?sta, f?r att testa mig sj?lv och trotsa mina gr?nser - har h?llit mig ig?ng. Och under hela resan, minns jag ofta att inspirera 4 juli tillbringade p? Hayward. Skapa min egna olympiska Trials magiskt ?gonblick inspirerar mig igenom varje tr?ningspass, varje mil, de glada k?rningar och de som inte ?r s? glad. Jag k?r f?r det, och f?rhoppningsvis inspirera andra att jaga sina dr?mmar som well.Guest Blogg: SXSW Running Wisdom
K?rs i staden Austin ?r som ingen annan plats i USA Du f?r k?ra ett storstadsomr?de som kan erbjuda dig b?de stad och natursk?na milj?er. Bes?k oss och du kommer att bli k?r. K?r med oss ??och du kommer att kalla det hem. De som v?ljer att g?ra Austin sin fasta bostad ?r invigt de ikoniska och mest njutbara Nike Air Max 2017 Dámské v?gar staden kan erbjuda. Som lokala bosatta Nike Air Pegasus 83 Femme l?pare, har Alice & Jenn g?tt samman f?r att dela Nike Air Max Tavas Dámské n?gra SXSW visdom och deras favorit v?g att k?ra under denna sp?nnande tid p? ?ret h?r i Austin. L?t oss presentera oss ... .I'm en mor l?pare i ordets r?tta bem?rkelse. Jag ville inte b?rja f?rr?n efter att jag hade min dotter eftersom det verkade som det enklaste och mest kostnadseffektiva s?ttet att kasta barnet vikt. Som det visar sig l?pning blev det som h?ll mig sane under mitt liv ?verg?ng samt gav mig ett bombs?kert s?tt att f? kontakt med en passning och st?djande gemenskap. Och Austin- som du kan ha noticed- ?r en ganska fit community!
F?r me- bor i Austin och l?pning ?r ouppl?sligt f?renade. Om jag best?mde att jag inte kommer att k?ra l?ngre, skulle vi f?rmodligen beh?va flytta (Inte riktigt ... men egentligen). Detta ?Adidas Yeezy Boost 350 Womens r en stad med vansinnigt aktiva m?nniskor och- Adidas ZX Flux Hombre mest importantly- en stad av l?pare. |
|
|
|
|
Guest | |
|
|