NEW RECORD- "Młodzież Punkowa 33 1/3" |
   Polski English Start Gallery MP3 Store Weblinks Contact
Friday, 14 August 2026   
Navigation
Start
History
The band
Discography
Lirics
Concerts
Gallery
MP3
Store
Forum
Weblinks
Contact

News archive
Random Photo
7
7
Woodstock 2004
Users Online
Guests Online: 1
No Members Online

Registered Members: 1049
Newest Member: elizabara51
Top 5 links
INRI 65535
LENIWIEC 65535
KONFLIKT 65535
N.V.U 65535
Mini statistics
Members : 1049
Download mp3 : 5723
View photo : 22369
View Links : 262140
 View Thread
Author paar nummers van een afspeellijst
xiaoxiangyu
Member

Posted on 23-01-17 06:19
Dranken met vrienden, een run met de buddies of beide? Probeer deze outfit, perfect voor beide situaties. De Fly-By sweater is een kritische stijl voor de levensstijl van een loper. Gemaakt met omkeerbare stijl, deze sweater gaat van een leuke heide kijken naar een sportieve kleur geblokkeerd stijl. De Pick-Up Tank is gemaakt met de veelzijdigheid van de training van de loper in het achterhoofd. Wij zetten een leuke streep ontwerp op onze DriLayer vochtregulerende stof en ontwikkelde het stuk te worden gebruikt voor de run, yoga of Nike Air Max 1 Womens een activiteit een loper zou kunnen doen. Op grond van deze super leuke racerback is de Uplift Crossback Bra, dat is zo comfortabel de loper zal willen om het te dragen de hele dag. De beha is ontworpen voor maximale Nike Air Max 90 Donne Grigiovorm, ontwikkeld met ondersteuning voor alle activiteiten en ontworpen speciaal voor C / D-cupped vrouwen. Draag de Greenlight Capri Ongeacht de activiteit of het weer met zijn omkeerbare technologie en patroon. Voor de koelere dagen, dragen de vaste, geborsteld kant tegen de huid voor een maximale warmte en stijl. Als de dag warm is, draai de strak met de gladde stof tegen de huid mogelijk te maken voor ademend lopen. Natuurlijk, de runner wil haar haren uit haar gezicht en wat een betere manier houden on-and-off-the-run stijl krijgen dan met een veelzijdige hoofdband. De Fly-By hoofdband is breed gemaakt voor maximale Nike Air Max 90 Womens Pink haar bedrijf en stijl. Rond het kijken met onze meest populaire sok de Ghost Midweight en de glycerine 13 voor comfort de hele dag, ongeacht wat de activity.The Music of the Run: The Case for Running Unplugged
Het Asics Gel Lyte 3 Femme Rose is een accessoire net zo gewoon als een zweetband of een fles water, een hoofdbestanddeel van de eenentwintigste eeuw runner: muziek. Op het spoor, op de baan of op de loopband, zie ik runner runner na swingende een muziekspeler heen en weer op het ritme van hun playlists. Hun hoofdtelefoon stuiteren zachtjes tegen hun nek en aan de zijkanten, opknoping losjes als hun shirts, alsof de touwen waren een kenmerk van de stof. Voices vari?rend van Mozart naar Taylor Swift te moedigen lopers overal als ze proberen om hun vorige persoonlijke records te overtreffen. In mijn ervaring die ik heb ontdekt dat veel lopers geven een Piumini Moncler Donne Rosso simpele reden voor het draaien met muziek:

Het motiveert hen om uit te voeren.

Het is moeilijk om te betogen met die logica, vooral omdat er lopende studies waaruit blijkt dat het luisteren naar muziek Asics Gel Lyte 5 Homme tijdens een training kan, in feite, het stimuleren van bepaalde gebieden van de hersenen naar de spieren prestaties, focus, Asics Gel Lyte 3 Femme uithoudingsvermogen, enz. Te verhogen Focussen op iets anders dan de pijn van de run kan toestaan ??atleten om hun volledige potentieel vrij te geven. Ik begrijp waarom zoveel kiezen om de route van de go "bedraad run." Echter, merkte ik al vroeg in mijn leven loopt dat het luisteren naar muziek niet altijd te motiveren me. Integendeel, het afgeleid mij van te genieten van mijn run.

Na het krijgen in de eerste paar nummers van een afspeellijst, vind ik zelf het geven van meer aandacht aan mijn scherm dan hoe ik ben Nike Air Max 1 Donne Blu actief, vertragen en versnellen willekeurig, steeds gefrustreerd dat mijn concentratie was verbroken. Mijn ademhaling wordt wankel en ik voel de oordopjes heel langzaam uit mijn oren te schuiven bij elke stap. Tegen de tijd dat ik klaar ben met de vlucht, kan ik me niet herinneren wanneer ik het heel goed zou draaien op alle,Nike Air Max 95 Mujer en soms zal ik de run af met de oordopjes in stilte bungelend aan de kraag van mijn overhemd, het gewicht van mijn iPod nu nutteloos in mijn hand. Ik voel me niet de normale gevoel van vrijheid die wordt geleverd met het voltooien van een run. Ik voel me bedrogen, teleurgesteld door mijn eigen afleiding.
Guest
Username

Password

Remember Me

Register
Lost Password?
NEW RECORD

CD, CASSETE, T-SHIRT
etc.
www.pasazer.pl

Strona wykorzystuje: PHP-Fusion v5.00 2003-2004
prowadzenie strony Bunt: piotrgiglewicz@wp.pl
5158824 Unique Visits  
Zapraszamy do Punkowego Serwisu Muzycznego !!!