Random Photo |
4
2001 YEAR
|
Users Online | Guests Online: 1
No Members Online
Registered Members: 1049
Newest Member: elizabara51
|
Top 5 links | |
Mini statistics | Members : 1049 Download mp3 : 5723 View photo : 22369 View Links : 262140
|
|
|
| Author |
alle kan konvergere |
xiaoxiangyu
Member
|
Har du indarbejde l?be ind i din skole? Hvordan?
Vi har en meget aktiv k?re klub p? min skole hver onsdag formiddag og har 100 + b?rn k?res p? en ugentlig basis. Club starter ved 07:30, og vi har b?rn, der k?rer mere end 100 miles hver skole ?r. Jeg vil nogle gange b?re vores Roadrunner maskot kostume og g?re et par omgange med b?rnene, som er virkelig Nike Air Max 90 Mens Blue h?rdt, fordi disse kostumer er store og Nike Roshe Run Womens tunge!
Er k?rer p?virke, hvordan du arbejder og Nike Roshe Run Donne engagere sig med de studerende? Hvis ja, hvordan?
Det er sjovt faktisk - jeg taler om min maratonl?b meget med b?rn. Selv mine lange ture i weekenden og f? op tidligt at toget. Det er nyttigt i det faktum, at tale med b?rnene om udholdenhed af l?b, overvinde en d?rlig race, den mentale udfordring aspekt, og ogs? hvordan man kan tage sig af din krop, s? det fungerer godt. B?rn kan virkelig forbinde, n?r de ser min passion for at k?re og tale om det i det virkelige liv! Hvordan har denne teknologi hjulpet dig med at finde et f?llesskab af l?bere?
Teknologi har f?rst og fremmest hjulpet mig spore min uddannelse, n?r jeg l?ber. Min Garmin er altid p? mit h?ndled, og jeg elsker at skubbe mig selv hver tr?ning. Jeg har ogs? brugt Voxer som er Nike Air Huarache Mujer en walkie talkie app til at blive forbundet med Asics Gel Lyte 3 Femme Rose andre l?bere fra hele landet, og de er daglig Nike Air Max 90 Uomo motivation til at komme ud af huset og sn?re mine sko!
Kan du fort?lle os mere om det vigtigste samfund du er en del af en Voxer?
Endurance Undervisere er en af ??mine foretrukne Voxer grupper tilh?rer jeg ogs?. Vi motiverer hinanden, snak om aktuelle vejrforhold (folk er altid jaloux p? min California vejr) hvilke sko vi b?rer, udsp?nding og sidst jeg har v?ret at dele mine favorit vegetariske opskrifter med alle. Det er en anden ting, min kone (b?rn ogs?), og jeg er vegetarer og vi hver log 30-40 miles om ugen og k?re sub 4:00 timers maraton, vegetabilske f?devarer har magt!
Hvad er det n?ste for Endurance Educators gruppe?
Vi fors?ger at finde et maraton, som vi alle kan konvergere p? og Nike Air Huarache Womens k?re sammen. The Marine Corps Marathon i Nike Air Max Command Womens oktober kan v?re vores chance, vi fors?ger at finde Nike Air Max Classic Bw Donne ud af tidsplaner og tilg?ngeligheden af ??alle. Jeg Asics Gel Lyte 3 Femme Bleu Marine er den eneste vestkyst medlem af vores Principal Runners gruppe, s? jeg vil sandsynligvis v?re den ene rejser! Vi er alle glade for at m?des personligt og k?re 26,2 sammen, det er den magt i vores stamme og g?r det arbejde, vi g?r!
L?s mere om en anden vigtigste runner Jay Posick her, han er medlem af Endurance Educators gruppen med Adam. |
|
|
|
|
Guest | |
|
|