Random Photo |
16
Szczecin 2004
|
Users Online | Guests Online: 1
No Members Online
Registered Members: 1049
Newest Member: elizabara51
|
Top 5 links | |
Mini statistics | Members : 1049 Download mp3 : 5725 View photo : 22369 View Links : 262140
|
|
|
| Author |
pasvorm van een standaardbreedte |
xiaoxiangyu
Member
|
Proberen te begrijpen loopschoen breedte Nike Roshe Run Womens verschillen kunnen raadselachtig zijn. Om u te helpen, onder wij de schoen breedte meest gestelde vragen door de klanten hebt beantwoord.
Hoe veel breder is een 'Wide' Shoe?
De daadwerkelijke breedte van een schoen een beetje van merk tot merk verschillen en schoen schoen. Zo kan een van onze RW stafleden dragen de meeste New Balance schoenen in een standaard breedte, maar vindt ook de grote breedte van de meeste Saucony schoenen een beetje krap zijn. Wanneer een schoen toe met een breedte (bijvoorbeeld van D tot 2E), verhoogt met ongeveer 10 millimeter.
Hoe weet ik of ik een bredere schoen nodig zou kunnen hebben?Nike Air Max Command Homme
Als je krijgt blaren op de zijkanten van je voorvoet, als je voet Adidas Superstar Dámské černé over de rand van het platform van je schoen hangt, of als de schoen is het Nike Air Max 90 Dames Roze afsnijden van de bloedsomloop naar je tenen, dan kun je misschien een brede of Nike Air Max Thea Dámské extra brede schoenen nodig hebben.
Hoe kom ik erachter welke breedte ik nodig Nike Air Max 90 Dámské Růžové heb?
De meest nauwkeurige schoen past, waaronder breedte fit, gemeten met een instrument genaamd Brannock apparaat (zie boven). De meeste running winkels zal deze tool gebruiken om de grootte en de breedte van de schoen die het beste werkt voor u te bepalen. Als u geen toegang tot een Brannock apparaat hebt, dan kun je meten welke breedte u nodig heeft door de pasvorm van een standaardbreedte hardloopschoen.
Als de bovenste van een standaardbreedte hardloopschoen is te strak, maar het platform voelt goed, dan heeft u waarschijnlijk een brede Nike Air Presto Womens schoen nodig hebben. Als uw voet is morsen over het platform van een Adidas Superstar Dames standaardbreedte hardloopschoen, dan heb je waarschijnlijk behoefte aan Nike Air Max 1 Femmeeen extra brede schoenen. Als de bovenste van de schoen voelt te ruim, dan Nike Air Max 90 Femme Grise kunt u proberen een smalle schoen. |
|
|
|
|
Guest | |
|
|