Random Photo |
105
Woodstock 2004
|
Users Online | Guests Online: 2
No Members Online
Registered Members: 1049
Newest Member: elizabara51
|
Top 5 links | |
Mini statistics | Members : 1049 Download mp3 : 5724 View photo : 22369 View Links : 262140
|
|
|
| Author |
voortdurend op het hebben |
xiaoxiangyu
Member
|
Een man die ik zal Brian bellen met (Ik heb de namen van mensen veranderd in het magazijn) overneemt. Hij werkt voor Ingram Micro, het magazijn operator, waarin hij vertelt ons is een "vrij groot bedrijf." (In feite is het de grootste distributeur van elektronica in de wereld, met $ 37800000000 in inkomsten van vorig jaar.) Brian heeft een jongensachtige gezicht , draagt ??een oranje polo Nike Black Friday Sale shirt en doet zijn best wat passie om te injecteren in de kamer. "Jullie zijn hier om te werken, dat is geweldig!" Roept hij. Blanco tegen. "We willen dat mensen die willen om hier te zijn!" Sommige friemelen. Hij lijkt een mooi genoeg vent zijn, maar het is een moeilijke menigte voor een peptalk.
Dus aan het werk. Les nummer ĂŠĂŠn: de veiligheid Cheap Canada Goose Black Friday is een topprioriteit van Ingram Micro. "We zijn voortdurend op het hebben van mensen gewond raken, omdat ze te snel werken," zegt Brian. "Je hoeft niet betaald genoeg om pijn te doen. '(Iemand achter me mompelt:' Dat heb je goed." Brian loopt ons door de juiste manier om pick-up dozen en houdt een poster die veilig stretching technieken illustreert.
Maar het is een ingewikkelde boodschap Brian predikt. Waarom, immers, zijn mensen die te snel? Waarom heeft de werknemer bij de lood anekdote Brian's UGG Boots Outlet Black Friday proberen te glijden onder de transportband-busting zijn hoofd geopend in het proces-in plaats van gewoon rond te lopen?
|
|
|
|
|
Guest | |
|
|