Random Photo |
2
1997 YEAR
|
Users Online | Guests Online: 2
No Members Online
Registered Members: 1049
Newest Member: elizabara51
|
Top 5 links | |
Mini statistics | Members : 1049 Download mp3 : 5724 View photo : 22369 View Links : 262140
|
|
|
| Author |
loopschoenen tweede alleen |
xiaoxiangyu
Member
|
$ 34 Kampioen C9 Legend Running Shoes Deze schoenen zien er goed uit en voelt solide als je loopt in hen. De testresultaten niet winnen van de Skechers schoen, maar Dr. Verkort houdt van de constructie. "Het heeft een mooi bovenste en een aantal goede padding rond de enkel, mooi opgevuld tong," zei hij. Maar toen ik liep in deze, mijn specifieke stijl Adidas Gazelle Uomo van hardlopen veroorzaakte enige wrijving en de Nike Air Max Classic bw Donnadruk op het einde van de veters als ik mijn voet gebogen om af te duwen.
$ 14 Althletech Loopschoenen (Kmart huismerk) Dr. Shorten wijst erop dat deze schoenen zijn niet zoals de andere schoenen in onze monsters die uit ĂŠĂŠn stuk constructie op de voorste voet te hebben. "Ik zie een aantal oude stijl technologie, zie ik eigenlijk overlays die op worden gehouden met steken," zei hij. En toen ik in de schoenen heb ik voel me een beetje van segmentatie als mijn voet gebogen. Een andere factor Dr. Shorten wijst erop is duurzaamheid. "Ik zie een uit een stuk eenheid zool met geen rubber aan de buitenkant, wat betekent dat het niet gaat erg duurzaam te zijn," legde hij uit. Maar de Althletech schoenen scoort vrij goed in de stabiliteit testen Dr. Shorten deed, komt in tweede naar de Skechers Nike Air Max Command Damen in stabiliteit. Toen ik de schoenen op de weg,Adidas Zx Flux Dames Wit was ik aangenaam verrast - ze boden een goede hoeveelheid demping en ondersteuning. Ik vond ze zo loopschoenen tweede alleen voor de Skechers.
We kwamen naar Sears / Kmart, die zei in een verklaring: "De loopschoen categorie is breed De Athletech Dash is ontworpen voor de groeiende actieve en casual lifestyle segment, en niet op de markt gebracht als een high-end hardloopschoen De Athletech Dash.. wordt hoog gewaardeerd door onze leden en, voor een prijs onder $ 20, een enorme waarde. " |
|
|
|
|
Guest | |
|
|