Posts: 581 Location: rose street, 10th house Joined: 08.04.16
Posted on 03-11-16 09:29
De Flat Pedal Revolution Manifest is het resultaat van een lange en onbedoelde reis. Als een www.twothinladdies.co.uk sterkte coach met een passie voor mountainbiken Ik wilde nooit een leider van de Flat Pedal Revolution geworden, veel minder in elkaar gezet dit manifest voor de zaak. Echter, het is een zaak die ik heb omarmd en gevoel is de moeite waard voor te vechten.
Klik hier om de Flat Pedal Revolution Manifest te downloaden
In het hart van deze revolutie is een strijd om de gemeenschappelijke mythen over de waarde en de nadelen van zowel vlakke en klikpedalen ontmaskeren, vooral voor nieuwe renners. Everyday mountainbikers worden verteld door mensen op de fiets winkels en trail koppen die je lang niet zo effici?nt en effectief Nike Air Presto Dames kunnen trappen zonder klikpedalen. Plus, elk tijdschrift en de website je leest heeft talloze advertenties en artikelen touting klikpedalen en schoenen, de versterking van de boodschap dat ze essentieel zijn voor mountainbiken Nike Air Max 95 Donna slecht assery.
Ik weet dit omdat ik het uit de eerste hand heb meegemaakt. Toen ik begon met paardrijden mountainbikes kreeg ik te horen dat ik moest krijgen in klikpedalen ASAP - alleen beginners en downhillers gebruikt vlakke pedalen. Ik zag de grafieken laten zien hoe ik moest worden gehecht aan mijn pedalen te houden met de meest effici?nte pedaalslag. Hoewel ik was het plezier en het Adidas Gazelle Dame maken van de voortgang van elke rit voelde ik ook dat ik mezelf een of andere manier was het tegenhouden door het rijden flat pedalen.